Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Při nákupu nad 2000 Kč je doprava v ČR a SR zdarma. Vzhledem k velkému množství objednávek není možné dodatečně přidávat další zboží.

Reklamace

Reklamace a vratky

1. Vyplňte formulář

Zašlete nám vyplněný reklamační formulář k vaší objednávce s popisem problému – viz níže.

2. Ozveme se vám

Vyčkejte na reakci našich kolegů ze zákaznické podpory. Předem se domluvíme na řešení a postupu.

3. Odešlete balík

Pokud to bude potřeba, zabalte zboží do balíku a odešlete ho na adresu našeho skladu – viz níže.

4. Vyřízení problému

Zkontrolujeme reklamační žádost i zboží a váš požadavek co nejdříve vyřídíme.

Formulář reklamace a vrácení zboží
Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
0 z 6 maximálního počtu znaků.
0 z 9 maximálního počtu znaků.

Začněte vyplněním reklamačního formuláře.

Číslo objednávky najdete v emailovém potvrzení objednávky.

Vyberte si, jak vám můžeme pomoci?
Reklamace zboží – něco není v pořádku s doručeným zbožím. Mohlo dorazit poškozené, nebo jsme vám omylem poslali jiný produkt nebo špatnou variantu produktu (velikost, barvu nebo třeba příchuť).

Vrácení zboží – v rámci 14 dní od doručení můžete odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží. Nezapomeňte, že vrátit je možné pouze zboží v původním obalu, nepoškozené a neotevřené.

Odeslání zboží

Zabalte zboží do krabice

Po vyplnění formuláře a domluvě s naší zákaznickou podporou vložte zboží do krabice spolu s výplní. Nezapomeňte do krabice vložit i papír s číslem objednávky a vaším jménem. Nedoporučujeme zasílat Českou poštou!

Pošlete balík na naši adresu

Cukrfree Sklad
Hartmanice 62
Hartmanice na Šumavě
342 01
Česká republika

Zboží musíte doručit v termínu

Zboží k nám do skladu musíte doručit ve správném termínu.

V případě reklamace zboží nejpozději do 14 dní od vytvoření reklamace.
V případě vrácení zboží nejpozději do 14 dní od doručení objednávky.

Podrobné informace pro reklamaci a vrácení zboží najdete v obchodních podmínkách.

Vyřízení žádost

Vyčkejte na vyřízení žádosti našimi kolegy ze zákaznické podpory. Váš balík musíme zkontrolovat, a případně vás zkontaktovat a domluvit se na možnostech řešení.

V případě vrácení peněz částku vracíme na bankovní účet, ze kterého platba dorazila. Případně prostřednictvím platební brány, kterou jste k platbě využili. Zejména u platby kartou může trvat i několik pracovních dnů než bude částka připsána na váš účet.

Děkujeme za spolupráci a trpělivost 🙂