Reklamace
Reklamace a vratky
1. Vyplňte formulář
Zašlete nám vyplněný reklamační formulář k vaší objednávce s popisem problému – viz níže.
2. Ozveme se vám
Vyčkejte na reakci našich kolegů ze zákaznické podpory. Předem se domluvíme na řešení a postupu.
3. Odešlete balík
Pokud to bude potřeba, zabalte zboží do balíku a odešlete ho na adresu našeho skladu – viz níže.
4. Vyřízení problému
Zkontrolujeme reklamační žádost i zboží a váš požadavek co nejdříve vyřídíme.
Začněte vyplněním reklamačního formuláře.
Číslo objednávky najdete v emailovém potvrzení objednávky.
Vyberte si, jak vám můžeme pomoci?
Reklamace zboží – něco není v pořádku s doručeným zbožím. Mohlo dorazit poškozené, nebo jsme vám omylem poslali jiný produkt nebo špatnou variantu produktu (velikost, barvu nebo třeba příchuť).
Vrácení zboží – v rámci 14 dní od doručení můžete odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží. Nezapomeňte, že vrátit je možné pouze zboží v původním obalu, nepoškozené a neotevřené.
Odeslání zboží
Zabalte zboží do krabice
Po vyplnění formuláře a domluvě s naší zákaznickou podporou vložte zboží do krabice spolu s výplní. Nezapomeňte do krabice vložit i papír s číslem objednávky a vaším jménem. Nedoporučujeme zasílat Českou poštou!
Pošlete balík na naši adresu
Cukrfree Sklad
Hartmanice 62
Hartmanice na Šumavě
342 01
Česká republika
Zboží musíte doručit v termínu
Zboží k nám do skladu musíte doručit ve správném termínu.
V případě reklamace zboží nejpozději do 14 dní od vytvoření reklamace.
V případě vrácení zboží nejpozději do 14 dní od doručení objednávky.
Podrobné informace pro reklamaci a vrácení zboží najdete v obchodních podmínkách.
Vyřízení žádost
Vyčkejte na vyřízení žádosti našimi kolegy ze zákaznické podpory. Váš balík musíme zkontrolovat, a případně vás zkontaktovat a domluvit se na možnostech řešení.
V případě vrácení peněz částku vracíme na bankovní účet, ze kterého platba dorazila. Případně prostřednictvím platební brány, kterou jste k platbě využili. Zejména u platby kartou může trvat i několik pracovních dnů než bude částka připsána na váš účet.
Děkujeme za spolupráci a trpělivost 🙂