Při nákupu nad 2000 Kč je doprava v ČR a SR zdarma. Vzhledem k velkému množství objednávek není možné dodatečně přidávat další zboží.

Časté dotazy

Časté dotazy

Vyhledávání produktů

nebo můžete procházet Často kladené dotazy

Sledování zásilky

Svou zásilku můžete sledovat. Odkaz na sledování najdete v emailu.

Doprava & platby

Informace o možnostech dopravy a způsobech platby na eshopu.

Kontakt

Pokud nenajdete odpověď mezi často kladenými dotazy, napište nám.

Často kladené dotazy

Zodpověděli jsme vybrané dotazy, které nám nejčastěji posíláte.
Zboží zasíláme pouze po předchozí úhradě platební kartou nebo zasláním platby na náš účet.

Osobní věnování je možné pouze u osobních odběrů. Svůj požadavek prosím zapište do poznámky v objednávce.

V současné době nejsou osobní odběry možné. Děkujeme za pochopení.

Ano, z našeho eshopu si můžete nechat zboží doručit do téměř všech států v rámci Evropy.

I přesto, že se snažíme zboží zabalit tak, aby k poškození nedošlo, bohužel se může stát, že během přepravy k poškození dojde. V takovém případě nám prosím co nejdříve zašlete email na shop@cukrfree.cz i s fotografií poškozeného produktu, abychom dodání mohli reklamovat u dopravce.

Při doručení zkontrolujte, zda obal zásilky nejeví viditelné známky poškození. V případě poškození, zboží od přepravce nepřebírejte, případně ihned s kurýrem dopravní společnosti sepište reklamační protokol (škodový zápis).

Ano. Neporušené a nepoužité zboží je možné vyměnit nebo vrátit do 14 dnů ode dne doručení zásilky a to na adresu: Cukrfree s.r.o., Hartmanice 62, Hartmanice, 34201. Při výměně zboží nám ale vždy raději dejte dopředu vědět, že máte v plánu zboží vyměnit, jelikož se může stát, že vaše požadované zboží nebudeme mít skladem. Do balíčku vložte kopii faktury.
20
0