Vyhledávání produktů

nebo můžete procházet Často kladené dotazy

Sledování zásilky

Svou zásilku můžete sledovat. Odkaz na sledování najdete v emailu.

Doprava & platby

Informace o možnostech dopravy a způsobech platby na eshopu.

Kontakt

Pokud nenajdete odpověď mezi často kladenými dotazy, napište nám.

Často kladené dotazy

Zodpověděli jsme vybrané dotazy, které nám nejčastěji posíláte.
Zboží zasíláme pouze po předchozí úhradě platební kartou nebo zasláním platby na náš účet.

Osobní věnování je možné pouze u osobních odběrů. Svůj požadavek prosím zapište do poznámky v objednávce.

Ano! 🙂 Osobní odběry jsou možné v úterý a ve čtvrtek od 9:30 – 17 hodin na našem odběrném místě na adrese Wolkerova 24/3, Praha 6.

Nejblíže je stanice metra Hradčanská. Poté můžete dojít buď 10minutovou procházkou přímo na odběrné místo, nebo autobusem č. 131 na Sibiřské náměstí, ze kterého je to už jen 3 minuty chůze.

Na základě předchozí dohody je možné zaslat objednávku i do zahraničí. Vždy nám ale ještě před uskutečněním objednávky napište na email shop@cukrfree.cz.
I přesto, že se snažíme zboží zabalit tak, aby k poškození nedošlo, bohužel se může stát, že během přepravy k poškození dojde. V takovém případě nám prosím co nejdříve zašlete email na shop@cukrfree.cz i s fotografií poškozeného produktu, abychom dodání mohli reklamovat u dopravce.

Při doručení zkontrolujte, zda obal zásilky nejeví viditelné známky poškození. V případě poškození, zboží od přepravce nepřebírejte, případně ihned s kurýrem dopravní společnosti sepište reklamační protokol (škodový zápis).

Ano. Neporušené a nepoužité zboží je možné vyměnit nebo vrátit do 14 dnů ode dne doručení zásilky. Při výměně zboží nám ale vždy raději dejte dopředu vědět, že máte v plánu zboží vyměnit, jelikož se může stát, že vaše požadované zboží nebudeme mít skladem.
Add to cart