❄️ UPOZORNĚNÍ: Kvůli mrazivým teplotám nedoporučujeme u kosmetiky a potravin zasílání do Z-Boxů umístěných venku. Při nákupu nad 2000 Kč je doprava v ČR a SR zdarma. Vzhledem k velkému množství objednávek není možné dodatečně přidávat další zboží.

Reklamace

Reklamace a vratky

1. Vyplňte formulář

Zašlete nám vyplněný reklamační formulář k vaší objednávce s popisem problému – viz níže.

2. Ozveme se vám

Vyčkejte na reakci našich kolegů ze zákaznické podpory. Předem se domluvíme na řešení a postupu.

3. Odešlete balík

Pokud to bude potřeba, zabalte zboží do balíku a odešlete ho na adresu našeho skladu – viz níže.

4. Vyřízení problému

Zkontrolujeme reklamační žádost i zboží a váš požadavek co nejdříve vyřídíme.

Formulář reklamace a vrácení zboží
Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.

Začněte vyplněním reklamačního formuláře.

Číslo objednávky najdete v emailovém potvrzení objednávky.

Vyberte si, jak vám můžeme pomoci?
Reklamace zboží – něco není v pořádku s doručeným zbožím. Mohlo dorazit poškozené, nebo jsme vám omylem poslali jiný produkt nebo špatnou variantu produktu (velikost, barvu nebo třeba příchuť).

Vrácení zboží – v rámci 14 dní od doručení můžete odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží. Nezapomeňte, že vrátit je možné pouze zboží v původním obalu, nepoškozené a neotevřené.

Odeslání zboží

Zabalte zboží do krabice

Po vyplnění formuláře a domluvě s naší zákaznickou podporou vložte zboží do krabice spolu s výplní. Nezapomeňte do krabice vložit i papír s číslem objednávky a vaším jménem. Nedoporučujeme zasílat Českou poštou!

Pošlete balík na naši adresu

Cukrfree Sklad
Hartmanice 62
Hartmanice na Šumavě
342 01
Česká republika

Zboží musíte doručit v termínu

Zboží k nám do skladu musíte doručit ve správném termínu.

V případě reklamace zboží nejpozději do 14 dní od vytvoření reklamace.
V případě vrácení zboží nejpozději do 14 dní od doručení objednávky.

Podrobné informace pro reklamaci a vrácení zboží najdete v obchodních podmínkách.

Vyřízení žádost

Vyčkejte na vyřízení žádosti našimi kolegy ze zákaznické podpory. Váš balík musíme zkontrolovat, a případně vás zkontaktovat a domluvit se na možnostech řešení.

V případě vrácení peněz částku vracíme na bankovní účet, ze kterého platba dorazila. Případně prostřednictvím platební brány, kterou jste k platbě využili. Zejména u platby kartou může trvat i několik pracovních dnů než bude částka připsána na váš účet.

Děkujeme za spolupráci a trpělivost 🙂